Zwroty i wymiana towaru:
Czas na zwrot/wymianę: 14 dni (chyba, że w ofercie podano inaczej) – szczegóły poniżej
Reklamacje: 24 m-ce (chyba, że w ofercie podano inaczej) – szczegóły poniżej
Wzór pisma – wymiana/zwrot towaru: pobierz
Wzór pisma – reklamacja: pobierz
1. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (chyba, że w ofercie podano inaczej). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy lub formularza elektronicznego, jednak nie jest to obowiązkowe (formularze oraz adres korespondencyjny dostępne są na tej stronie).
3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru, którego zwrot dotyczy.
5. Proszę odesłać lub przekazać nam towar, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący.
6. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikającego z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Reklamacje:
1. IMRESORTS Sp. z o.o., jako Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były, jak najwyższej jakości. W ciągu 24 miesięcy od zakupu (chyba, że w ofercie stwierdzono inaczej) Klient otrzymuje możliwość reklamowania towaru z tytułu niezgodności produktu z umową oraz dodatkowo z tytułu gwarancji (jeśli dany produkt taką posiada). Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
2. Klient jest zobowiązany do zawiadomienia Sprzedawcy o reklamacji towaru niezwłocznie po ujawnieniu się wady. Takie zawiadomienie należy przesłać na adres mailowy sklepu, korespondencyjnie pod adres sklepu z dopiskiem REKLAMACJA lub poprzez elektroniczny formularz (formularze oraz adres korespondencyjny dostępne są na tej stronie).
3. Rozpoznanie reklamacji następuje z reguły w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację przekazywana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź poprzez kontakt telefoniczny.
4. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem danego produktu.
5. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub przesyłka będzie posiadać znamiona uszkodzenia mechanicznego, należy skontaktować się ze Sprzedawcą, opisując dokładnie typ uszkodzenia. Przed odebraniem przesyłki od przewoźnika proszę sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane prosimy sporządzić właściwy protokół w obecności przewoźnika. Protokół, o którym mowa będzie stanowił integralną cześć zgłoszenia reklamacyjnego.
Prosimy również o zapoznanie się z pełnym regulaminem oraz polityką prywatności naszego sklepu.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta (dane poniżej).
Adres korespondencyjny Sklepu:
IMRESORTS Sp. z o.o.
ul. Koralowa 8
43-300 Bielsko-Biała
Tel. +48 573 012 507
e-mail: sklep@gabel.com.pl